Monday, December 14, 2009

Syarat-syarat komisyen Bio-Asli

Ramai yang bertanyakan tentang plan² komisyen dalam bio asli ni. Tak kurang juge yang mengeluh pasal webhosting bio asli tak consistent, bersepah. Sampai ade yang fed-up dengan website bio asli ni. Saya dengan upline saya,Abg Jay pun sampai pening nak carik balik ape yg kami terbace dalam website tu. Jadi saya mengambil inisiatif untuk permudahkan system² yang ada dalam bio asli kepada orang ramai yang berminat dengan business ni.

Seperti yang semua orang tau bio asli menyediakan Plan² mudah untuk orang ramai menikmati komisyen dalam bio asli, iaitu plan A,B,C dan D (i&i). Untuk menikmati komisyen² ni anda perlu menjadi ahli VIP terlebih dahulu. Cara² untuk menjadi ahli VIP adalah anda perlu membeli mana produk dalam plan A, B atau C.
Ada yang tanya.. macamana nak beli produk² bio asli? ok macam ni.. anda perlu top-up e-wallet anda terlebih dahulu. Bank-in cash ke akaun Bio asli (mengikut nilai produk yang anda nak beli), kemudian call office desaku. Beritahu mereka anda nak top-up e-wallet. Kemudian check e-wallet anda. Ia akan menunjukkan nilai yang anda bank-in tadi. Contoh seperti di bawah :

Kemudian barulah anda boleh membeli produk² yang anda pilih. Sekaligus membolehkan anda menjadi ahli VIP Bio Asli. Sekiranya anda hanya membeli produk di plan A atau B, anda hanya layak menikmati komisyen dari plan tersebut sahaja. Jika anda mengaktifkan Plan C, secara langsung anda akan menjadi ahli VIP di plan A dan B, dan melayakkan anda menikmati komisyen di ketiga-tiga plan tersebut. Awas! sekiranya anda hanya mengaktifkan plan A dan B sahaja, dan downline anda mengaktifkan plan C, anda tidak akan menerima komisyen start dari plan C. RM25 sorang tuu... rugiii~..

Perlu diingat, anda perlu membuat belian pada setiap bulan. Beli mana² produk di plan A atau B untuk maintain point. Sekiranya anda tidak mempunyai downline lagi, anda tidak perlu maintain point. Tujuannya adalah melayakkan anda menerima komisyen dari belian downline² anda.

Ok. sampai disini sahaja dulu. Saya akan update sekiranya terdapat pertanyaan. Anda boleh email soalan² anda di fadzli.azmi@yahoo.com. Atau add saya di Yahoo Messenger. ID :
corpsecrotch .

P/s: Perlu layari website bio-asli selalu.. baru boleh paham. Atau download toolbar yang disediakan. Ia sangat memudahkan anda.